,

Oct 25, 2010

saya suka final exam ...

esok da start first paper tuk first final sem 1 tahun 2
tapi mampukah aku untuk dapat result yang bagus
mampukah aku untuk membanggakan parents aq
mampukah aku untuk memohon biasiswa sem ni
mampukah aku menjawab semua soalan dengan bagus
entah la ...

ape2 pun aku akan cuba sebaik yang mungkin
insyaallah ...


"Bismillahirahmannirahim..Ya Allah berikanlah aku kesempatan waktu untuk memohon darimu..Anugerahkan aku kejayaan dalam peperiksaan finalku ini. Anugerahkan kejayaan kepada semua teman-teman ku. Jangan ada antara kami yang sedihnya sendirian dan juga kepadaku, andai tertulis di Luhmahfuz akan kegagalanku maka ubahlah menjadi kejayaan, Engkau yang Maha Agung, mudahkanlah A untuk semua subjek jadi milik kami..Amin”







No comments:

BUDAK MUNCIT