,

Nov 3, 2010

KEM PLKN GEO KOSMO KUMP 2 SIRI 4 2007

pejam celik da nk masok 4 tahun aku tinggalkan kem plkn geo kosmo
banyak kenangan terindah semasa aku kat sane
sape yang cakap pergi plkn x bes ??
bagi aku banyak perkara yang aku pelajari kat sane
even mase skull dulu aku aktif dengan aktiviti lasak
dan program motivasi
tapi pengalaman kat sane tak same dengan pengalaman mase skull..

rindu kat kawan2 plkn
terutama company BRAVO
aku,tipah,teo n safa (harap2 diorang tak bace,malu den...hehe)
kitorang berempat akan ke mana2 setia bersama
rindu sgt memori tu...

selama 3bulan tak berhubung dengan orang luar
kawan2 la tempat mintak pertolongan
ataupun berkongsi suka dan duka
mase tu kami semua da jadi cam satu family
tapi kadang2 ade juga pertelingkahan yang terjadi
tapi tak bermakna kami menyimpan dendam
biasanya tak lame pun pergaduhan tu
lepas tu ok balek..

rindu kat cikgu2 
diorang da layan kami cam anak n adik masing2 da
x pernah pn nak layan kami teruk2
kami boleh sembang dengan diorang mcm kwn2
jasa semua guru terutamanya ABAH tak kan aku lupakan
selalu jew dia belanja kami makan
ataupun tolong belikan kami makanan kat pasar malam
sgt2 baik kn ?? hehe

perkenalan yang terjadi
akan disusuli dengan perpisahan
begitu juga dengan hubungan kami
perkenalan selama 3 bulan
telah berakhir dengan perpisahan selama-lamanya
mungkin...

aku sendiri tak pernah pun jumpe dgn kwn2 plkn yg len
mase awal2 dulu kami ade juga berhubung
tapi sekarang sepi
tak tau mane silapnye
mungkin masing2 sibuk dgn kehidupan masing2
setiap orang ade life sendiri
macam aku juga
sibuk dengan kehidupan sebagai pelajar universiti
kadang2 rase seperti semua tu tak penting

bila balek umah
buka kotak yang memang ditutup kemas
rasa sayu tu tetap ade
disitulah tersimpan modul plkn
disitulah tersimpan buku biodata kwn2 plkn
disitulah tersimpan gambar2 semasa di plkn
dan disitulah tersimpan surat2 sepanjang 3 bulan di plkn..
sedih sgt2 bila tgk semua tu..

teringin sangat nak jumpe kwn2 semua
tp mungkin juga mustahil
sebab tak tau nk contact sape
da terjah fb pun masih x jumpe..

hmm...
adakah impian ni akan tercapai ??
terserah kepada takdir..




No comments:

BUDAK MUNCIT