,

Feb 27, 2011

INI CERITA AHMAD ALBAB YANG PUNYA !!

Hai korang !!

Tajuk nak gempak kan. ahaha. sebenarnya bukan aku nak cerita pasal ahmad albab ke p.ramlee ke. apew2 jew la. yang aku nak cerita sebenarnya pasal aku. hehe. sebenarnya minggu ni adalah minggu yang sangat memenatkan taw. rasa nak nanges pun ade. perasaan nak balek umah tu jangan cakaplah.

minggu ni ade mid term. pastu banyak assignment yang nak kena settlekan. lebih2 keje en.wiley. aku sangat tak suka dia ni. memang menyusahkan hidup orang betol la. iya. aku admit. memang la assignment yang dia bagi tu untuk kami jugak. tapi, tak kesesuaian dia tu la yang membuatkan aku rasa cam ntah apew2 jew.

minggu ni jugak aku banyak habeskan masa duk kat fak siapkan sume keje yang tertangguh. pagi2 before pergi class baru la sibuk mesej cik dayah suh dia bawak laptop. sebabnya pagi2 bangun tido tu la baru terpikir yang banyak keje lagi aku belom siapkan. so, mesej jew la cik dayah suh dia bawak laptop.

weekends pulak, aku ade commitment lain. tak sabar rasenya nak lepaskan commitment ni. penat sangat2 taw. nak rehat2 pun tak dapat. pastu malam da penat. so tido awal. assignment yang berlambak2 ?? ahaha, buat tak taw jew la jawabnya.

kadang2 kerja yang banyak ni membuatkan aku cepat sangat nak marah taw. sorry la. memang takde masa la aku nak pujuk2 or ikut kepala angen orang lain. kalau aku rasa aku tak buat salah2 ape2 memang aku buat tak taw jew la. apa yang aku pikir, kerja aku banyak lagi yang belom siap. lau aku nak ikut orang lain jew memang tak jalan la kerja aku. siap bertambah-tambah lagi adalah. tapi ape2 pun. aku nak say sorry kepada sape2 yang aku termarah or aku tertengking ke. aku memang takde mood nak layan perangai korang k. tapi hubungan kita sebagai kawan tetap kawan.

ok la. da takde ape2 yang aku nak ceritakan sekarang. nanti lain masa aku cerita lagi ok. daaaaaa ~~~

No comments:

BUDAK MUNCIT