,

Dec 5, 2010

ayuh kembali ke sekolah !! ayuh !!

ayuh kembali ke sekolah !! ayuh !!
ahaha. da lame x dengar lagu ni kn. comel giler kot budak yg nyanyi lagu ni, hehe. ari ni dr pg sampai la ptg aq ikut family aku pergi shopping brg2 skolah adek aku. tp tu pun lom abes lagi. penat aku,huh..

banyak tempat jugak la ktorang pergi ari ni. mula2 beli baju skolah. mase mak aku pilih baju skolah tuk adek aku tu, tetibe jew aku rasa cm teringin lak nk pakai uniform skolah. rindu wooooo !!! rasa cam comel jew bila pakai baju skolah ni. hehe. gila perasan. tapi x pew, sume org comel masa zaman muda2 kn ?? haha.

lepas tu pergi beli kasut. hah !! ni lagi 1. masa adek aq tgh pilih kasut tu pun aku rase teringin nak jugak. haha, aq ckp la dekat bapak aq an. pastu dia ley bantai gelak jew. aq pn terus batalkan niat aq nak beli kasut wrna putih cam dak skolah pakai tu. huhu.

then, masa pusing2 tu. aq pun tgk la kasut skolah tuk budak2 yg skolah rendah punyer. hahaha. memang aku bantai gelak jew la kat situ dgn mak aku. giler comel. kecik jew. aq rase dulu masa aq skolah, xde la sekecil tu kasut yg aku pakai. lupa pulak nk snap pic kasut tu tunjuk kat korang. mmg comel giler r.
sekarang mmg kt shopping complex tu penuh dgn kelengkapan skolah jew. beg skolah yg macam2 corak. tp yg byk corak kartun r. budak2 kn. cepat sgt terpengaruh.

tetibe jew rasa cam nak skolah balek. tp bila pikir bertapa susahnye masa skolah, terus x jadi. haha. aq dulu masa skolah bukan rajin sgt pun. so, mmg lau g skolah tuk sonok2 nk r. hehe. tp tu la. semua org da lalui pengalaman bersekolah kn. segala kenangan tu akan jd manis bila dikenang balik. aaiiissshhh. sedih lak.
k la. sampai sini jew aq nak kongsi. cz badan2 aq pun da sengal2 ni. nak rehat lak. salam .

p/s :: entry yg entah apew2...

No comments:

BUDAK MUNCIT