,

Dec 17, 2010

menghitung hari !!

sekarang ni, aku asik hitung hari jew. jap2 tengok kalendar kat dinding bilik, jap2 tengok kalendar kat tepon 3310 aku ni, jap2 tengok kalendar kat dapur. aaiisshhhh, keje aku memang asik tengok kalendar jew la. iye la, orang cakap menghitung hari kan. bukan menghitung hari bahagia tapi menghitung hari duka. wuwuwuwuwu !!
hari ni da 17dec, so dats mean, lagi 2 hari aku dapat bersenang-lenang kat umah. sangat2 mencik ok !!
da la bukan selalu pun aku dapat stay kat umah ni. manja2 dengan parents aku. peluk2 cium mak aku. sedih wooo coz lepas ni da tak boley buat semua tu lagi.
semalam, sempat la jugak aku kuar jenjalan dgn kwn2 skolah lame aku. tengok2 wayang pastu pergi makan angin kat tepi pantai. syookkk wooo !! hahaha. semalam aku tengok citer hantu kak limah balik rumah. citernyer not bad la tapi aku geram betol la. nape la ending nyer cam gitu. same jew cam citer ngangkung. ending x best langsung. ni yang aku tak suke tengok citer melayu ni tapi disebabkan kwn aku sorang ni nak tgk jugak dan memandangkan juga citer narnia tu tayangannyer kul 5 ptg. so terpaksa la kitorng tengok citer antu kak limah ni. tapi yg aku nak gitaw, sore awie bessstttt giler. balek2 umah jew aku terus google lagu yg dia nyanyi tadi, hehe.
cuti ni, banyak sangat jemputan kahwin n tunang yg aku dapat. jelez pulak,huh. tapi ape2 pon, aku nak ucapkan tahniah dan selamat berbahagia kepada semua kawan2 aku yg selamat melangsungkan majlis pertunangan dan perkahwinan. sila jangan tanya aku punyer turn bila ok !! (dgn nada tegas)
barang2 aku pun da boleh packing ni. so, dari aku melalut banyak2 kat sini. baik aku packing brg2 yg aku nak bawak pergi sane. =.='

No comments:

BUDAK MUNCIT