,

Dec 11, 2010

keluar menghabiskan masa bersama !!

hehe. hari ni aku sangat2 happy. terima kasih sangat2 kat awak sebab spent masa untuk saya ari ni. da lama kita tak kuar same2 kan. alhamdulillah, hubungan kami da masuk 5tahun. harap2 biar lah kekal hingga akhir hayat. amin.

hari ni kitorang pergi Mesra Mall (MM) tengok wayang. sampai kat sane agak pening gak r nak tengok citer ape. banyak citer bez kot. so, kami pun decide la nak tengok citer ngangkung coz mase tu pun citer ni jew la yang paling awal. hehe

overall, citer tu bez la jugak. tapi aku x suka sangat la lakonan shaheizy sam kali ni. ntah la ea. lakonan dia kali ni cam kurang menyengat jew,huhu. tapi tak brape terkilan gak la tengok citer ni. kuar jew dari cinema tu pakwe aku ni sibuk la ajuk dialog si shaheizy sam dalam citer ni. geram aku dibuatnya. aaaiisshhh.

after tu da tak tau nak buat ape kami pun gerak gi pantai. waaaahhh!! da lame kami tak spent time same2 cam gini. iye r, dua2 sibuk dengan tanggungjawab. dia terpaksa bekerja di platform dan aku pulak terpaksa belajar jaoh dari kampung halaman. tapi alhamdulillah, hubungan kami masih lagi baik dan kami saling memahami kehidupan masing2.

hari ni saya sangat2 gembira coz awak banyak habeskan masa bersama saya. len kali saya nak kuar lagi. hehe

No comments:

BUDAK MUNCIT