,

Jan 11, 2011

11-01-2011.

Olla !!!!!

Hari ni da 11 jan, so dats mean da 11 ari kita masok taun baru. tapi ade ape2 perubahan tak ?? ahaha, aku pon tak tau la ade perubahan ke tak. tapi yg pastinya aku rase nak melantak jew. before pegi class makan, abes class makan lagi, balek bilik pon makan lagi. aaiisshh. ntah ke mane azam aku nak diet ni. nampak gaya tak jalan2 jugak la. tapi tak pew, ade lg (365-11=354) 354 ari untuk tunaikan azam aku yg tu,hehe.

Sem ni aku rasa sangat busy, mengalahkan menteri2 pulak. dengan program generasi prihatin yg merangkap ko-k aku tak diluluskan lagi. dengan subjek english yg banyak sangat acaranya. dengan jadual lab yg baru kuar semalam. pastu clash pulak dengan class english aku. aaiisshh. banyak sangat la problemonya. pening pon ade jugak. tapi insyaallah, mintak2 la boley settlekan dengan sebaik yg mungkin. amin

2 ari lepas, abah aku call. mula2, tanya khabar. then sembang2 kosong jap. gelak2. tiba2, dia tanya aku nak kereta ape. what ?? terkejut kot aku. asal lak abah aku ni. nak belikan kereta untuk aku ke ? hehe. aku boley jew, even aku takde lesen pon lagi. tapi aku tengah amek lesen la ni. nanti boley bawak datang sini. teeettt. kecewa jap, rupa2nya, abah aku nak belikan kereta untuk orang kat umah. so, lau abah aku pegi keje, tak la susah orang kat umah aku tu nak pegi mane2. hehe,tp syok jugak kan. nanti aku balek, boley la try and test. jap2, try and test tak sama ke ?? ala,biar la. ade aku kesah. haha

Dan ari ni jugak, aku dapat kejutan dari Mr.F. mula2, dia cakap dia balik 18hb tapi tup2 petang tadi dia call aku guna phone dia. memang terkejut la aku. ahaha, rupa2nya dia boley balek awal cz kerja kat platform tu da siap. mintak2 la, aku sempat jumpa dengan dia balek cuti mid-sem nanti. da lame tak jumpa dengan Mr.F. nanti balek, boley la paw dia, haha.

p/s :: semoga, hari esok yg akan datang aku boleh tempuhinya dengan sebaik yg mungkin. amin

No comments:

BUDAK MUNCIT