,

Jan 22, 2011

LAGU SINGKONG DAN KEJU.

Tadi bukak2 jew radio, terus dengar lagu singkong dan keju. aku suka sangat lagu ni. masa aku kecik2 dulu aku suka kot nyanyi2. entah la. even lagu ni orang luar yang nyanyi tapi aku still suka. agak lama jugak la lagu ni coz masa aku umor 6 tahun aq da pernah dengar lagu ni. so, ari ni aku nak share dengan korang lak. ^^,



Kau bilang cinta padaku
Kalau ku bilang pikir dulu
Selera kita
Terlalu jauh berbeda
Parfum mu dari Paris
Sepatu mu dari Italy
Kau bilang demi gengsi
Semua serba luar negeri
Manakah mungkin mengikuti caramu
Yang penuh hura-hura
Aku suka jaipong kau suka disko
Oh oh oh oh
Aku suka singkong kau suka keju
Oh oh oh oh
Aku dambakan seorang gadis yang sederhana
Aku ini hanya anak singkong
Aku hanya anak singkong

p/s :: enjoy diz song ok. =)
p/ss :: penat hadiri pra-L ari ni. =(

No comments:

BUDAK MUNCIT