,

Apr 8, 2011

'CONTEST : Saya dan Kertas ♥'

Hai korang !!

Minggu ni adalah minggu aku join contest. tak tau la nape. suka sangat aku join contest ni sekarang. tapi sebenarnya aku join ni pun bila ada orang tag aku, hehe. ade jugak contest yang orang tag aku takleh join. sebabnya da tamat tempoh dah.

Hari ni contest kedua yang aku nak join adalah contest Mr. Copie. dia ada buat "Contest : Saya dan Kertas ♥". oh, so sweet ok!! sangat2 pencinta alam. apa yang aku tau, dia buat contest ni bersempena dengan follower dia yang dah mencecah 111 orang. contest ni akan berakhir pada 10 April.so, cepat2 lah ye. syarat2 yang dikenakan untuk join contest ni pun tak lah susah pun. jom kita terjah.

  1. mestilah warganegara Malaysia dan Blogspot.com
  2. mesti follow blog Mr. Copie dan juga blog follower Mr. Copie yg ke 111 iaitu Cik Opie
  3. gambar yang ditampal mestilah gambar muka anda sendiri. 
  4. kertas tersebut jika bergambar, tidak boleh diprint mahupun photostat. (haruslah originial)
  5. buat 1 entry khas mengenai CONTEST : Saya dan Kertas ♥ di blog anda.
  6. tinggalkan link di ruangan komen blog Mr. Copie
  7. mesti tag minimum 3 rakan anda.
So, apa lagi. meh kita join ramai2. hehe. so gambar yang aku bakal tampal kat sini adalah...
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

dan ini jugak


Dan 3 orang yang bakal ditag adalah...
=
=
=
=
=
=
=


3 comments:

Miza Yusof said...

good luck :)

cik anne said...

hehe,,thanx. ^^,

Syafique Azawadi said...

http://copiesstories.blogspot.com/2011/04/pemenang-contest-anda-dan-kertas.html

BUDAK MUNCIT