,

Apr 8, 2011

CONTEST SEHATI CWL & FARA.





Hai korang !!

Pagi ni before kita start study jom kita join contest dulu ok. kali ni aku nak join CONTEST SEHATI CWL DAN FARA yang telah dianjurkan oleh Cik Wanie bersempena dengan blog dia yang telah pun mencecah usia 2 bulan. aku salute la kat dia ni coz even dia baru berblog tapi dia berani buat contest untuk follower dia. thanx sangat2 coz menghargai kami, hehe. dan tak lupa juga kepada kawan Cik Wanie iaitu Cik Fara. kalau korang nak tau Cik Fara ni la yang menjadi sponsor bersama. aku sebenarnya selalu usha blog Cik Fara ni sebab shawl2 yang dijual kat sana sangat cantik dan yang latest. tapi tak sempat lagi nak beli coz sekarang sangat busy. kalau ada yang berminat bolehlah singgah kat blog CIK FARA ni.

Sekarang jom kita usha syarat2 untuk mengikuti contest ni ye. tak susah pun.

  1. korang wajib follow blog cik wanie lovela dan cik fara.
  2. pastu banner kat atas tu haruslah ada dalam entry dan sidebar blog korang. dan banner wajib link kat blog CWL.
  3. tajuk entry adalah CONTEST SEHATI CWL & FARA.
  4. terbuka kepada semua orang. tak kisah pun dia lelaki or perempuan. umur pun tak kisah. pendek kata sesiapa pun boleh join contest ni.
  5. korang haruslah buat simple entry pasal CONTEST CWL & FARA ni. entry yang menarik dan kreatif akan dipilih sebagai pemenang.
  6. korang wajib tag 4 orang kawan korang.
  7. kalau korang dah join contest ni, haruslah kena tinggalkan link di comment. nantikan da bagus2 korang boleh menang tapi tak menang lak kan.
  8. the last one yang sangat2 la penting. korang haruslah upload gambar korang yang korang rasa paling comel + cun + cute + ape2 jew la. tapi gambar tu haruslah gambar single ok. takley gambar berdua or ramai2. dan hanya 1 gambar jew yang dibenarkan. dan gambar tu tak seharusnya mengandungi unsur2 lucah k. 
Hah, semua syarat2 kat atas tu aku da penuhi. juz nak tag 4 orang kawan jew. jom kita tengok siapa yang kena. hehe

p/s :: harap2 la aku menang contest ni ye. hadiah dia pun lumayan ni. wish me luck ok !! ^^,

3 comments:

cik wanie Lovela (CWL) said...

tq join dear

cik anne said...

wlcome...
i harap dpt la i menang contest yg u anjurkan ni..hehe

Cik Misi said...

tumpang lalu..hehe
jom join GA PiNk Ummi jgn lupa letak CikMisi as ur referral k…sayang kamoo..

BUDAK MUNCIT