,

Mar 17, 2011

CONTEST : FREE PHOTOSHOOT FARIDISM PHOTOGRAPHY.


Hai korang. hari ni aku rasa cam gedik2 nak join contest taw. before ni tak pernah lak rasa nak join contest coz aku taw probability nak menang tu sangat la tipis. dah la aku pun bukannya blogger yang aktif pun. tapi kali ni, rasa nak join lak contest ni. 

Kenapa saya perlu dipilih untuk menang PHOTOSHOOT PERCUMA ni. Sebabnya adalah saya suka sangat bergambar. tapi tak pernah merasa photoshoot yang sebenar. juz kawan2 saya jew yang akan jadi photographer tak bertauliah kepada saya.(sangat kejam ok) saya juga nak tingkatkan keyakinan diri saya ketika berhadapan dengan orang yang saya tak kenal. mana la taw kot2 saya ada bakat yang terpendam yang saya sendiri tak taw. walaupun saya taw ketinggian saya dan bentuk fizikal saya yang memang tak akan melayakkan diri saya untuk menjadi model tetapi saya teringin nak rasa macam mana perasaan menjadi seorang model walaupun hanya 1 hari.

Tema yang saya inginkan adalah photoshoot couple. memandangkan saya dah bersama dengan dia 5 tahun . tapi kami jarang sangat bergambar bersama dan masing-masing jauh. jadi saya inginkan photoshoot bersama dia dengan keadaan yang sangat happening dan berwarna-warni. tetapi lembut mata memandang.




credit to the malaya

so, jom la kita ramai2 join contest ni ok. contest : free photoshoot faridism photography
saya nak tag syasya dan sha dan juga akak sepupu saya yang akan kawen bulan 12 nanti.


No comments:

BUDAK MUNCIT