,

Mar 17, 2011

KOREAN STYLE.

Hai korang.

Semalam adalah hari yang sangat2 penat. pagi ke petang ade class + lab. malam lak ada dinner kolej. tapi ape2 pun, sangat2 enjoy. thanx to geng2 ting tong. korang memang giler2 + sporting. tema dinner semalam adalah "LIGHT. CAMERA AND ACTION". walaupun kami berpakaian tidak mengikut tema pada malam itu. namun kami tetap enjoy. yang penting adalah kami dapat makan dan bergambar. "title queen of the night" tu tak penting pon sebenarnya, hehe.

Walaupun makanan semalam sangat la banyak tapi aku masih tak berpuas ati. sebabnya, rasanya sangat kurang memuaskan. sampai kita orang membazir giler2 semalam. kalau sedap aku rasa confirm licin meja. tapi lain pulak yang jadinya. dah la aku awal2 lagi da kosongkan perut aku semata-mata nak gi dinner. owh ! sangat sedih bila terkenangkan makanan semalam.

ok la. aku nak kongsikan dengan korang beberapa keping gambar semalam. malas nak bebel panjang2..hehe

amek kau setepek aku letak muka aku.

geng ting tong.

ting tong lagi.

kami yang tidak ikut tema.

makanan yang tak abes.

kami lagi.
rumate saya.

owh. saya nampak gemok !! =.="
p/s :: hanya saya nampak sempoi di situ. korean style la sangat. =.="
p/ss :: jangan lupa klik iklan ok. thanx ^^,

No comments:

BUDAK MUNCIT